Szkoła
Uczniowie
Nauczyciele
Rodzice

Archiwum



      
      RADA RODZICÓW ZSzP nr 10 w RYBNIKU

              w roku szkolnym 2016/2017

przewodnicząca RR:     p. A. Olejnik - Sosnowska
z-ca przewodniczącej RR:
    p. J. Rakszawa  
skarbnik RR:                        p. H. Salamon
sekretarzRR:                         p. E. Dmuchowska
 


                               
Skład Komisji Rewizyjnej: 
p. A. Wrześniewska
p. K. Sroka
p. R. Górecki
p. P. Ryszka


ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 27.09.2017r. (środa) o godz. 18.30 w sali nr 7. 


TERMINARZ SPOTKAŃ Z RODZICAMI 2017/2018


ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 11.09.2017r. (poniedziałek) o godz. 18.30 w sali nr 7. 

UWAGA!!! ZMIANA TERMINU ZEBRANIA RADY RODZICÓW
Szanowni Rodzice

ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 26.04.2017r. (środa) o godz. 18.30 w sali nr 7.
 


ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 01.02.2017r. (środa) o godz. 18.30 w gabinecie pani pedagog.















Gwarantujemy:

  • wspaniałą zabawę w doborowym towarzystwie,

  • wspaniałego DJ,

  • konkursy, aukcje, fanty, 

  • pyszne menu,

  • niespodzianka dla wszystkich GOŚCI

Dochód z balu przeznaczony będzie na rzecz naszego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego.






  

UWAGA!

Informujemy, że w grudniu ZEBRANIE RADY RODZICÓW nie odbędzie się.


TERMINARZ SPOTKAŃ RR W ROKU SZKOLNYM 2016/2017

- 13.12.2016r.
- 31.01. 2017r.
- 29.03.2017r.
- 17.05. 2017r.
       

NR KONTA BANKOWEGO RADY RODZICÓW:

RYBNICKI BANK SPÓŁDZIELCZY

21 8455 0000 3001 0002 9476 0001

 

 


    RADA RODZICÓW ZSzP nr 10 w RYBNIKU
              w roku szkolnym 2015/2016

przewodnicząca RR:     p. A. Olejnik - Sosnowska
z-ca przewodniczącej RR:
p. B. Macionczyk
sekretarzRR:                     p. J. Rakszawa

skarbnik RR:                     p. A. Dorobis
 


                               
Skład Komisji Rewizyjnej:
przewodnicząca: p. S. Brzezicka - Tesarczyk                
członkowie:            p. H. Salamon
                               p. E. Dmuchowska
                               p. G. Krupa

ZEBRANIE RADY RODZICÓW

Szanowni Rodzice

 
ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 27.09.2016r. (wtorek) o godz. 18.00 w sali nr 7.


ZEBRANIE RADY RODZICÓW

Szanowni Rodzice w dniu 22.06.2016r. o godz. 18.00 odbędzie się zebranie RADY RODZICÓW  w sali nr 7.

W czasie zebrania będą poruszone następujące sprawy:

- podsumowanie festynu i zakończenia roku szkolnego,

- podsumowanie finansowe, które przedstawi Rada Rodziców,

- wybór ubezpieczenia na rok 2016/2017

- sprawy różne.

                               Przewodnicząca Rady Rodziców

                               Agnieszka Olejnik-Sosnowska




Szanowni Rodzice
 
ZEBRANIE TRÓJEK KLASOWYCH odbędzie się 09.05.2016r. (poniedziałek) o godz. 18.00 w sali nr 7. ZAPRASZAMY - RADA RODZICÓW.



ŻYCZENIA WIELKANOCNE OD RADY RODZICÓW

 

Radosnych Świąt Wielkanocnych,
Wesołego „Alleluja”
oraz dużo zdrowia
i pogody ducha.

całej społeczności szkolnej –
uczniom i ich rodzinom, dyrekcji oraz nauczycielom i pozostałym pracownikom szkoły

życzy Rada Rodziców

Niech radość Wielkanocy
napełni nasze serca
nadzieją i obfitością

Składa przewodnicząca Rady
Agnieszka Olejnik-Sosnowska

Rada Rodziców ogłasza KONKURS PLASTYCZNY

Rada Rodziców zaprasza wszystkich uczniów do wzięcia udziału w konkursie plastycznym "Strój karnawałowy".
Technika pracy - dowolna.
Podpisane prace należy do 15.01.2016r. złożyć u wychowawców lub nauczyciela plastyki.
Trzy najlepsze prace będą nagrodzone podczas festynu.
Zachęcamy do wycinania, malowania, rysowania, wyklejania itp.
Czekamy na ciekawe prace i ZAPRASZAMY DO LICZNEGO UDZIAŁU !!!

V BAL KARNAWAŁOWY

 


"REZYDENCJA POD WIATRAKIEM" - RYBNIK - POPIELÓW, UL. ST. KONARSKIEGO 48.

GWARANTUJEMY WSPANIAŁĄ, NIEZAPOMNIANĄ W DOBOROWYM TOWARZYSTWIE ZABAWĘ I ATMOSFERĘ DO "BIAŁEGO RANA"!!!

CENA BILETU 110,00 ZŁ
/
OSOBY - BILETY DO NABYCIA W SEKRETARIACIE SZKOŁY, TEL. 32-755-75-45.
DOCHÓD Z BALU PRZEZNACZONY ZOSTANIE NA RZECZ ZESPOŁU.
MENU


ŻYCZENIA BOŻONARODZENIOWE OD RADY RODZICÓW

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia w imieniu Rady Rodziców pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia dyrekcji, gronu pedagogicznemu, wszystkim pracownikom szkoły, a także rodzicom i uczniom.
Niech nadchodzące święta upłyną w spokoju i radości wśród rodziny i przyjaciół. Nowy Rok niech będzie dla Państwa czasem, w którym spełnią się wszystkie życzenia i marzenia.

Przewodnicząca Rady Rodziców
                                                         Agnieszka Olejnik-Sosnowska



Szanowni Rodzice 

ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 24.11.2015r. (wtorek) o godz. 18.30 w sali nr 7.
 

DZIENNIK ELEKTRONICZNY

OD 3 LISTOPADA BR. RUSZA E - DZIENNIK.
WSZELKIE INFORMACJE UDZIELA WYCHOWAWCA.


                         




                 SERDECZNE ŻYCZENIA
                 Z OKAZJI DNIA EDUKACJI NARODOWEJ
                 SKŁADA
                 RADA RODZICÓW ZSzP nr 10 w Rybniku

Szanowni Rodzice
 
ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 28.09. (poniedziałek) o godz. 18.00 w sali nr 7.


HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI 2015/2016

ZMIANA NUMERU KONTA RADY RODZICÓW

  Rada Rodziców informuje o nowym numerze konta bankowego dla wpłat na Radę Rodziców.
Rybnicki Bank Spółdzielczy
nr rachunku otwartego dla Rady Rodziców:
21 8455 0000 3001 0002 9476 0001


UWAGA!
ZEBRANIE RADY RODZICÓW ODBĘDZIE SIĘ 23.06.2015r. (WTOREK) O GODZ. 18.30.
ZAPRASZAMY WSZYSTKICH RODZICÓW, KTÓRZY UDZIELALI SIĘ PODCZAS FESTYNU ORAZ W CAŁYM ROKU SZKOLNYM.
 
UWAGA!
ZEBRANIE RADY RODZICÓW ODBĘDZIE SIĘ 19.05.2015r. (WTOREK) O GODZ. 18.30 W SALI NR 7.
                                  SERDECZNIE ZAPRASZAMY.


UWAGA!
ZEBRANIE RADY RODZICÓW ODBĘDZIE SIĘ 28.04.2015r. (WTOREK) O GODZ. 18.30.
                                  SERDECZNIE ZAPRASZAMY.


UWAGA!
ZEBRANIE RADY RODZICÓW ODBĘDZIE SIĘ 26 STYCZNIA (PONIEDZIAŁEK) O GODZ. 18.30 W SALI NR 7 (BUD. A).
                                  SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

   
GWARANTUJEMY WSPANIAŁĄ ZABAWĘ I ATMOSFERĘ DO "BIAŁEGO RANA"!!!
CENA BILETU 100,00 ZŁ
/
OSOBY - BILETY DO NABYCIA W SEKRETARIACIE.
DOCHÓD Z BALU PRZEZNACZONY ZOSTANIE NA RZECZ ZESPOŁU.

UWAGA!
Rada Rodziców ogłasza konkurs na najładniejszą MASKĘ KARNAWAŁOWĄ.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 17.01.2015 r. na BALU KARNAWAŁOWYM.


UWAGA!
ZEBRANIE RADY RODZICÓW ODBĘDZIE SIĘ 25 LISTOPADA (WTOREK) O GODZ. 18.30 W SALI NR 7.
ZAPRASZAMY PRZEDSTAWICIELA KLASY.
                                                   RADA RODZICÓW

               
Szanowni Rodzice
ZEBRANIE RADY RODZICÓW odbędzie się 23.09. (wtorek) o godz. 18.30 w sali nr 7.
        
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI 2014/2015


              RADA RODZICÓW ZSzP nr 10
              w roku szkolnym 2013/2014

przewodnicząca RR:   Pani J. Carbogno - Barnabe
z-ca przewodniczącej RR:
Pani A. Sosnowska
skarbnik RR:                      Pani S. Zielińska
sektetarz RR:                    
Pan M. Szmidt
członkowie:                       Pani M. Tomiczek
                                          Pan R. Górecki
                                

Skład Komisji Rewizyjnej:
Pani S. Brzezicka - Tesarczyk
Pani B. Maciończyk
Pan  S. Skrzypiec
Pani A. Dorobis
Pani I. Rakszawa

Nr konta bankowego Rady Rodziców:  będzie nowe konto RR

 

 

 

ZEBRANIE TRÓJEK KLASOWYCH odbędzie się 12.05.2014r. o godz. 18.00 w sali nr 7.
ZAPRASZAMY - RADA RODZICÓW


 

RADA RODZICÓW ZSzP nr 10 (SP nr 2 i P nr 2) w Rybniku serdecznie zaprasza na

III BAL KARNAWAŁOWY, który odbędzie się 22.02.2014r. w restauracji „KASJOPEJA”

cena 200 zł od pary lub 100 zł/os.

Gwarantujemy:

  • wspaniałą zabawę w dobrym towarzystwie,
  • wspaniałego DJ, konkursy, aukcje i inne,
  • pyszne menu,

Dochód z balu przeznaczony będzie na rozbudowę placu zabaw dla dzieci.

Bilety do nabycia w sekretariacie szkoły!





PROCEDURA ZGŁOSZENIA SZKODY Z TYTUŁU UBEZPIECZENIA NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW UCZNIÓW

 

 

ZARZĄDZENIE DYREKTORA W SPRAWIE DNI WOLNYCH W ROKU SZKOLNYM  2013/2014



UWAGA RODZICE!!!

INFORMUJEMY, ŻE ULEGŁ ZMIANIE TERMIN ZEBRANIA RADY RODZICÓW.

Zebranie Rady Rodziców (pofestynowe) odbędzie się 12 września 2013r. (czwartek) o godz. 18.00. Organiztorów i współorganizatorów serdecznie zapraszamy. Za zmiany przepraszamy!   

 
Rada Rodziców pragnie serdecznie podziękować Dyrekcji, Nauczycielom, Rodzicom oraz Przyjaciołom szkoły za uczestnictwo, świetną zabawę oraz wspólnie spędzony czas na II Balu Karnawałowym.

      Pozdrawiamy i do zobaczenia w przyszłym roku!
                                                         Jolanta Carbogno - Barnabe                       


HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI 2012/2013


UWAGA RODZICE!!! DOFINANSOWANIE ZAKUPU PODRĘCZNIKÓW WYPRAWKA SZKOLNA 2013/2014

UWAGA RODZICE!!!

DOFINANSOWANIE ZAKUPU PODRĘCZNIKÓW WYPRAWKA SZKOLNA 2013/2014

·        Do kogo kierowana jest pomoc?

W roku szkolnym 2013/2014 pomoc skierowana zostaje do:

  • uczniów z klas I-III szkoły podstawowej, uczniów w klasach I-III ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia
  • uczniów klasy V szkoły podstawowej, uczniów klasy  V ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia
  • uczniów klasy II szkoły ponadgimnazjalnej, tj. zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego, technikum, klasy V ogólnokształcącej szkoły muzycznej II stopnia, klasy V ogólnokształcącej szkoły sztuk pięknych, klasy II liceum plastycznego, klasy II lub VIII ogólnokształcącej szkoły baletowej
    • uczniów :
      • słabowidzących,
      • niesłyszących,
      • z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim,
      • z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym
      • uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej

- posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, uczęszczający w roku szkolnym 2013/2014 do szkół dla dzieci i młodzieży: szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych lub do ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia, ogólnokształcących szkół muzycznych II stopnia, ogólnokształcących szkół sztuk pięknych, liceów plastycznych lub ogólnokształcących szkół baletowych

 

·        Jakie warunki należy spełnić aby otrzymać „Wyprawkę szkolną”?

 

Zgodnie z założeniami programu w roku 2013 pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników będzie przysługiwać:

  • uczniom klas I szkoły podstawowej, klas I ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia - pochodzącym z rodzin, w których dochód na osobę nie przekracza kryterium dochodowe  wynoszące 539 zł netto na osobę w rodzinie, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych  
  • uczniom klas II-V szkoły podstawowej, klas II-V ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia, klas II szkoły ponadgimnazjalnej: zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego i technikum, klas V ogólnokształcącej szkoły muzycznej II stopnia, klas V ogólnokształcącej szkoły sztuk pięknych, klas II liceum plastycznego lub klas II albo VIII ogólnokształcącej szkoły baletowej  - pochodzącym z rodzin spełniających kryterium dochodowe wynoszące 456 zł netto na osobę w rodzinie, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
  • uczniom klas I szkoły podstawowej, klas I ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia, uczniom klas II-V szkoły podstawowej, klas II-V ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia, klas II szkoły ponadgimnazjalnej: zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego i technikum, klas V ogólnokształcącej szkoły muzycznej II stopnia, klas V ogólnokształcącej szkoły sztuk pięknych, klas II liceum plastycznego lub klas II albo VIII ogólnokształcącej szkoły baletowej - pochodzącym z rodzin niespełniających kryterium dochodowego, w przypadkach określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.   Zgodnie z art. 7 tejże ustawy pomoc może być udzielona osobom i rodzinom w szczególności z powodu: ubóstwa, sieroctwa, bezdomności,  bezrobocia,  niepełnosprawności, długotrwałej lub ciężkiej choroby, przemocy w rodzinie, potrzeby ochrony ofiar handlu ludźmi, potrzeby ochrony macierzyństwa lub wielodzietności, bezradności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych, braku umiejętności w przystosowaniu do życia młodzieży opuszczającej całodobowe placówki opiekuńczo-wychowawcze, trudności w integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą,  trudności w przystosowaniu do życia po zwolnieniu z zakładu karnego, alkoholizmu lub narkomanii, zdarzenia losowego i sytuacji kryzysowej, klęski żywiołowej lub ekologicznej.

Pomoc, o której mowa powyżej przyznawana jest, na podstawie decyzji dyrektora szkoły, do której uczęszcza uczeń uwzględniającej lokalne warunki ekonomiczne i społeczne..

  • niezależnie od dochodu uczniom:
    • słabowidzącym,
    • niesłyszącym,
    • z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim,
    • z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym
    • uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej

-  wyżej wymienieni uczniowie muszą posiadać orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, zwani dalej „uczniami niepełnosprawnymi”, uczęszczający w roku szkolnym 2013/2014 do szkół dla dzieci i młodzieży: szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych lub do ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia, ogólnokształcących szkół muzycznych II stopnia, ogólnokształcących szkół sztuk pięknych, liceów plastycznych lub ogólnokształcących szkół baletowych.

W przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym, oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym dofinansowanie obejmuje również zakup materiałów dydaktycznych. Przez materiały dydaktyczne, należy rozumieć materiały wykorzystywane przez nauczycieli w procesie kształcenia uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu  umiarkowanym lub znacznym w szczególności książki pomocnicze, karty pracy, ćwiczenia rewalidacyjne oraz opracowania wykorzystywane w edukacji przedszkolnej.

 

 

·        Jak ubiegać się o pomoc ?

 

Aby otrzymać pomoc na zakup podręczników należy:

  • złożyć wniosek do dyrektora szkoły do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2013/2014. Wniosek może złożyć rodzic ucznia, prawny opiekun, rodzic zastępczy, a także nauczyciel, pracownik socjalny lub inna osoba - za zgodą przedstawiciela ustawowego lub rodziców zastępczych. Wniosek składa się w terminie ustalonym przez wójta gminy, burmistrza lub prezydenta miasta.

Do wniosku należy dołączyć:

-       w przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia,  którego rodzina spełnia kryterium dochodowe należy dołączyć zaświadczenie o wysokości dochodów. W uzasadnionych przypadkach do wniosku można dołączyć zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów – oświadczenie o wysokości dochodów,

-       w przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia, którego rodzina korzysta ze świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej w formie zasiłku stałego lub okresowego, można przedłożyć - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pieniężnych w formie zasiłku stałego lub okresowego.

-       w przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia klasy I szkoły podstawowej lub klasy I ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia, którego rodzina korzysta ze świadczeń rodzinnych w formie zasiłku rodzinnego lub dodatku do zasiłku rodzinnego, można przedłożyć - zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń rodzinnych w formie zasiłku rodzinnego lub dodatku do zasiłku rodzinnego,

-       w przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia, którego rodzina nie spełnia kryterium dochodowego, zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - należy dołączyć uzasadnienie.

-       w przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia niepełnosprawnego (słabo widzącego, niesłyszącego, z upośledzeniem w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność  wyżej wymieniona) do wniosku – zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów - należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnię specjalistyczną.

Termin złożenia wniosku upływa 4 września 2013 r.

  • rodzice (prawni opiekunowie) dokonują zakupu podręczników.
  • zwrotu kosztów zakupu podręczników  do kształcenia ogólnego, w tym podręczników do kształcenia specjalnego, dopuszczonych do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania (a w przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym – także zakupu materiałów dydaktycznych) dokona dyrektor szkoły, po przedłożeniu dowodu zakupu.

W przypadku szkół prowadzonych przez inne jednostki niż gmina (np. powiat) zwrotu kosztów zakupu podręczników dokona odpowiednio wójt, burmistrz lub prezydent miasta, właściwy ze względu na siedzibę szkoły.

W przypadku zakupów indywidualnych dowodem zakupu jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia, rodzica, prawnego opiekuna lub rodzica zastępczego lub rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie podręczników (w przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym – także zakupu książek pomocniczych oraz materiałów dydaktycznych). W przypadku ww. oświadczenia należy podać informację o rozliczeniu wydatków tylko w ramach programu „Wyprawka szkolna”.

W przypadku zakupu podręczników (w przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym – także zakupu materiałów dydaktycznych) dla grupy uczniów, koszty zakupu są zwracane po przedłożeniu potwierdzenia zakupu wystawionego przez podmiot dokonujący zakupu. Potwierdzenie zakupu powinno zawierać: imię i nazwisko ucznia, klasę, do której uczeń będzie uczęszczał, adres szkoły, wykaz zakupionych podręczników, książek pomocniczych lub materiałów dydaktycznych, kwotę zakupu, datę zakupu i czytelny podpis podmiotu, który dokonał zakupu. Podmiot dokonujący zakupu wystawia potwierdzenie zakupu na podstawie faktury VAT oraz listy uczniów, dla których zakupiono podręczniki, książki pomocnicze lub materiały dydaktyczne.

  • realizacja zwrotu kosztów zakupu podręczników, nastąpi do dnia 22 listopada 2013 r. 

 

  • Jaką wysokość dofinansowania do podręczników można otrzymać?
  • 225 zł dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
  • 325 zł dla uczniów klas V szkoły podstawowej
  • 390 zł dla uczniów klas II zasadniczej szkoły zawodowej
  • 445 zł dla uczniów klasy II szkół ponadgimnazjalnych: liceum ogólnokształcącego, technikum,  klasy V ogólnokształcącej szkoły muzycznej II stopnia, klasy V ogólnokształcącej szkoły sztuk pięknych, klasy II liceum plastycznego, klasy II lub VIII ogólnokształcącej szkoły baletowej

natomiast dla uczniów niepełnosprawnych:

  • 225 zł dla uczniów słabowidzących, niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim uczęszczających do klas I-III szkoły podstawowej, nie korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego.
  • 225 zł dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym realizujących kształcenie w szkole podstawowej i gimnazjum, nie korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego.
  • 770 zł dla uczniów niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim uczęszczających do klas I-III szkoły podstawowej, korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego.
  • 770 zł dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym realizujących kształcenie w szkole podstawowej i gimnazjum, korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego.
  • 325 zł  dla uczniów słabowidzących, niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim uczęszczających do klas IV-VI szkoły podstawowej, nie korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego.
  • 770 zł dla uczniów niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim uczęszczających do klas IV-IV szkoły podstawowej, korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego.
  • 350 zł dla uczniów słabowidzących, niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim realizujących kształcenie w gimnazjum, nie korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego
  • 607 zł dla uczniów niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim realizujących kształcenie w gimnazjum, korzystających z podręczników przeznaczonych do kształcenia specjalnego.
  • 390 zł dla uczniów słabowidzących, niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim realizujących kształcenie w zasadniczej szkole zawodowej.
  • 445 zł dla uczniów słabowidzących, niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim realizujących kształcenie w liceum ogólnokształcącym, w klasie III liceum profilowanego, technikum oraz klasie III technikum uzupełniającego.
  • 225 zł dla uczniów realizujących kształcenie w szkole specjalnej przysposabiającej do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym.
Użytkownicy Online: 1
Copyright (c)2012 sp2.rybnik.pl